KARIERA

Twój sukces to Nasz wspólny sukces, dlatego z nami rozwiniesz skrzydła.

Dlaczego DP System?

DP System oferuje stabilną pracę i warunki umożliwiające rozwój, nie tylko zawodowy.

Zatrudnienie w DP System to możliwość pracy w dynamicznej, nowocześnie zarządzanej polskiej firmie.

Twoje pomysły nie pozostaną bez echa, cenimy Twoje zaangażowanie w Naszą spółkę.

Twój sukces to Nasz wspólny sukces, dlatego z nami rozwiniesz skrzydła.

Aktualne oferty pracy

Poniżej prezentujemy aktualne oferty pracy. Zapraszamy do przesyłania Państwa CV drogą elektroniczną na adres: rekrutacja@dpsystem.pl, poprzez poniższą formatkę  lub dostarczenie go drogą pocztową na adres siedziby spółki z dopiskiem: „rekrutacja/docelowe miejsce pracy”. 

Zachęcamy także do odwiedzania naszego profilu:

https://pracodawcy.pracuj.pl/profile/dp-system-sp-z-o-o,o9gptya,pl

Technik Obiektu DIUN

Miejsce pracy: woj. łódzkie

Zakres obowiązków:

Pełnienie obowiązków technika obiektu na obiektach użyteczności publicznej, obiektach biurowych oraz sieci handlowych, a w szczególności:

  • obsługa techniczna powierzonych obiektów (praca o charakterze mobilnym / lub stacjonarnym),
  • realizacja planów konserwacji oraz inspekcji instalacji i urządzeń w oparciu o opracowany harmonogram,
  • udział i nadzór nad wykonywanymi czynnościami serwisowymi przez firmy zewnętrzne,
  • udział w diagnostyce uszkodzeń i awarii,
  • bieżące usuwanie drobnych usterek budynkowych,
  • wykonywanie drobnych prac modernizacyjnych, instalacyjnych
  • utrzymywanie dobrych relacji z klientami,
  • przygotowywanie specyfikacji technicznych do zakupu części, naprawy i modernizacji instalacji,
  • tworzenie raportów z wykonanych inspekcji /prac serwisowych / prac dodatkowych,
  • wykonywanie poleceń przełożonych wynikających z zakresu obowiązków oraz dodatkowych poleceń uznanych za niezbędne do prawidłowego funkcjonowania firmy,

 

Aktualne oferty pracy

  • doświadczenie w obsłudze systemów teletechnicznych (np. CCTV, p.poż. KD)
  • świadectwo kwalifikacji SEP GR 1 (inne grupy będą dodatkowym atutem)
  • czynne prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w prowadzeniu pojazdów kat. B
  • umiejętność obsługi instalacji i urządzeń elektrycznych niskoprądowych
  • dbanie o bezpieczeństwo swoje i innych w każdej sytuacji
  • dobra organizacja czasu pracy, sumienność w wykonywaniu obowiązków, samodzielność
  • zaangażowanie, rzetelność oraz odpowiedzialność, chęć podejmowania wyzwań
  • chęć kształcenia i poszerzania wiedzy
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • narzędzia niezbędne do pracy
  • szansę zdobycia cennego i poszukiwanego na rynku pracy doświadczenia zawodowego,
  • wynagrodzenie zgodnie z kompetencjami i umiejętnościami,
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  •  
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • Multisport po okresie próbnym

Informacje dodatkowe:

Rodzaj pracy:

Pełny etat,

Rodzaj umowy:

Umowa o pracę

Inżynier Sprzedaży Automatyka Przemysłowa

Miejsce pracy: woj. łódzkie

Zakres obowiązków:

  • Aktywne poszukiwanie nowych kontrahentów
  • Utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z Klientami
  • Rozpoznanie i analiza potrzeb klienta, doradztwo techniczne
  • Obsługa Klienta i procesu sprzedaży
  • Ofertowanie i przygotowywanie kosztorysów inwestycji/instalacji
  • Kontakt z dostawcami w celu przygotowania optymalnych ofert handlowych
  • Prowadzenie rozmów handlowych i spotkań z Klientami
  • Realizowanie prezentacji produktowych
  • Cykliczne raportowanie działań sprzedażowych
  • Wyjazdy na spotkania handlowe, wizje lokalne do projektów

 

 
 
  • wykształcenie wyższe techniczne(mile widziane elektrotechnika, automatyka lub robotyka)
  • wiedza z zakresu automatyki przemysłowej i elektryki
  • minimum 3 letnie doświadczeniew obszarze handlowym i znajomość rynku automatyki przemysłowej i elektryki
  • umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji
  • komunikatywność
  • kreatywność
  • znajomość procesu inwestycyjnego i procesu realizacji kontraktów
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • prawo jazdy kat. B
  • dobra znajomość MS Office
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
  • Sumienność w realizacji działań
  • Łatwość w budowaniu i utrzymywaniu relacji interpersonalnych
  • Wysoka kultura osobista
  • Umiejętność pracy w zespole
  • mile widziana znajomość branży budowlanej/elektrycznej/teletechnicznej.
  • pracę w ambitnym i zgranym zespole
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • wsparcie techniczno-handlowe
  • narzędzia niezbędne do pracy (samochód, laptop, telefon komórkowy)
  • miłą atmosferę pracy
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w zespole
  • system motywacyjny uzależniony od doświadczenia i umiejętności oraz osiąganych wyników
  •  
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • Multisport po okresie próbnym

Informacje dodatkowe:

Rodzaj pracy:

Pełny etat,

Rodzaj umowy:

Umowa o pracę

Kierownik Projektu Automatyka Kolejowa

Miejsce pracy: Toruń + woj. kujawsko-pomorskie

Zakres obowiązków:

Kompleksowe prowadzenie projektów, w szczególności:

  • zarządzanie kontraktem, w tym dbałość o terminowa realizację zadań i jakość ich wykonania oraz odpowiedzialność za budżet projektu,
  • prowadzenie negocjacji z Podwykonawcami i Dostawcami,
  • współpraca z Podwykonawcami i Dostawcami,
  • raportowanie wewnętrzne – wg. wymagań Spółki, zewnętrzne – wg. zapisów umownych,
  • koordynacja i nadzór nad realizacją prac dedykowanego zespołu,
  • budowanie profesjonalnych relacji biznesowych z Partnerami i Klientami Firmy,
  • zarządzanie ryzykiem.

 

 
  • wykształcenie wyższe techniczne
  • znajomość procesu inwestycyjnego, w szczególności procedur administracyjnych (FIDIC, prawo budowlane, prawo zamówień publicznych),
  • praktyczna wiedza i minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania i prowadzenia projektów inwestycyjnych w branży budowlanej, drogowej lub kolejowej,
  • systematyczność, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność określania priorytetów, orientacja na rezultaty, zdolności analityczne,
  • znajomość i rozumienie zagadnień harmonogramowania oraz budżetowania,
  • elastyczność i gotowość na nowe wyzwania zawodowe w nowych obszarach,
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point, Project),
  • prawo jazdy kategorii B,
  • umiejętność pracy w zespole.

 

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kompetencji,
  • narzędzia niezbędne do pracy: samochód, komputer, telefon,
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie działającej polskiej firmie inżynierskiej,
  • możliwość zdobywania doświadczenia,
  • możliwość dodatkowego ubezpieczenia WARTA SA.
  •  
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Multisport po okresie próbnym

Informacje dodatkowe:

Rodzaj pracy:

Pełny etat,

Rodzaj umowy:

Umowa o pracę

Benefity

Dbając o odpowiedni komfort pracy, jak również należyty poziom zdrowego ducha, oferujemy naszym pracownikom szereg korzyści, z których najważniejsze to m.in.: